HTML

Utolsó kommentek

  • rnee_: @ftomi89: szeretlek mindennél és mindenkinél jobban. Te vagy az életem! (2010.04.07. 23:48) ¤ tom és jerry ¤
  • rnee_: @ftomi89: tomésjerry for president =) (2010.04.05. 13:31) ¤ tom és jerry ¤
  • ftomi89: ugor karomba! ugor karomba bele! ^^ szeretlek :) és szeretem a tom&jerry-t is ^^ (2010.04.05. 12:04) ¤ tom és jerry ¤
  • Utolsó 20

Napi öröm # 34

2014.02.08. 22:13 rnee_

- Nyugodtan lehet életem örömének is nevezni: az új projektről ezennel lehull a lepel, SKÓCIÁBA KÖLTÖZTEM KATICÁVAL ^^

Még minden nagyon új, de egyre több az önbizalmam használni a nyelvet. Tetszik a környezet, a közlekedés, minden. 8 éve voltam londonban. Előtte is imádtam az Egyesült Királyságot, de akkor elhatároztam, hogy muszáj visszatérnem és bejárni az egészet. Hogy ebből mennyi valósul majd meg, nem tudhatom, de a kezdet tetszetős : )

Szólj hozzá!

Címkék: london skócia projekt katica egyesült királyság edinburgh napi öröm

A bejegyzés trackback címe:

https://rnee.blog.hu/api/trackback/id/tr265805410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása