HTML

Utolsó kommentek

  • rnee_: @ftomi89: szeretlek mindennél és mindenkinél jobban. Te vagy az életem! (2010.04.07. 23:48) ¤ tom és jerry ¤
  • rnee_: @ftomi89: tomésjerry for president =) (2010.04.05. 13:31) ¤ tom és jerry ¤
  • ftomi89: ugor karomba! ugor karomba bele! ^^ szeretlek :) és szeretem a tom&jerry-t is ^^ (2010.04.05. 12:04) ¤ tom és jerry ¤
  • Utolsó 20

Napi öröm #25

2013.02.07. 10:27 rnee_

- Frissen facsart narancs és grapefruit reggelihez < 3
- Végre befejeztem a kétévi vakációt. Baromi lassan haladtam vele, mert csak utazások alatt olvastam és mindig mindenhová gyorsan odaérek, szóval ilyen napi 20 oldalakat tudtam haladni, de megérte. Nem olyan jó, mint a Robinson, de tetszett.
- Olyan jó volt most több napig fényes nappal hazajönni, nem pedig délben indulni és este haza. Látni szoktam este is kutyákat sétálni, de mégis más az, hogy ráérek andalogni és bámulni őket. Megtehetném, hogy bemegyek a ligetbe és beülök a "dombomra", ahol körbevesz egy csomó husiság
- Apu szülinap : ))))))))
- Este zárás előtt egy pasi megdicsérte a mosolyom : ) A tell me a barry-tail-t viseltem, biztos közrejátszott ^^

Szólj hozzá!

Címkék: olvasás napi öröm

A bejegyzés trackback címe:

https://rnee.blog.hu/api/trackback/id/tr475065308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása