HTML

Utolsó kommentek

  • rnee_: @ftomi89: szeretlek mindennél és mindenkinél jobban. Te vagy az életem! (2010.04.07. 23:48) ¤ tom és jerry ¤
  • rnee_: @ftomi89: tomésjerry for president =) (2010.04.05. 13:31) ¤ tom és jerry ¤
  • ftomi89: ugor karomba! ugor karomba bele! ^^ szeretlek :) és szeretem a tom&jerry-t is ^^ (2010.04.05. 12:04) ¤ tom és jerry ¤
  • Utolsó 20

Napi öröm # 30

2014.01.15. 10:00 rnee_

A macska majdnem minden nap vendég a szobámban : ) Dorombol és hízeleg.

Tegnap behordtunk egy autónyi fát a kazánházba meg a hátsó bejáratnál lévő száraz részre, én meg minden szabad pillanatomban Sütit simogattam. Olyan jó puha a fülecskéjén a bunda, mint amilyen puha volt kiskorában az egész kutya. Ja és nagyon fél a szappanbuborékoktól a kis butám :D

Ugyancsak tegnap: megszámoltam és 150 db "rendes" könyvem van jelenleg : D (rendes: nem iskolai lexikon, nem szótár, nem nyelvkönyv, stb. bár ezekből is van 2 polcnyi : D ) Legyen minél előbb a duplája : ) Ja és ha meglenne az összes Darren Shan könyv és elkezdenék kiadni magyarul a ZOM-B sorozatát is, több DS könyvem lenne, mint tesómnak Fable : D

Szólj hozzá!

Címkék: olvasás könyv kutya macska süti napi öröm

A bejegyzés trackback címe:

https://rnee.blog.hu/api/trackback/id/tr475759273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása