HTML

Utolsó kommentek

  • rnee_: @ftomi89: szeretlek mindennél és mindenkinél jobban. Te vagy az életem! (2010.04.07. 23:48) ¤ tom és jerry ¤
  • rnee_: @ftomi89: tomésjerry for president =) (2010.04.05. 13:31) ¤ tom és jerry ¤
  • ftomi89: ugor karomba! ugor karomba bele! ^^ szeretlek :) és szeretem a tom&jerry-t is ^^ (2010.04.05. 12:04) ¤ tom és jerry ¤
  • Utolsó 20

Napi öröm # 28

2013.09.28. 11:28 rnee_

Jó ideje nem volt napi öröm poszt, így ez inkább összefoglaló lesz.

Tegnap volt a második alkalom Józsi bácsinál, a lámánál. Hihetetlen energiákat merítek ebből a kiscsoportos összejövetelből. Az elsőről (júli vége, augusztus eleje?) úgy jöttem el, hogy zsongott a fejem és nagyon fáradt voltam, de a tegnapi után még nem volt kedvem haza menni, sétáltam egy hatalmasat. Aztán mire hazaértem és ettem, akkora ütött ki a dolog, aludtam is egyhuzamban vagy 8 órát.

Séta közben a városligetben kötöttem ki - mint mindig, és láttam két szürke gémet a kacsák között a vízben.
 Erről az jutott eszembe, hogy ebben a hónapban ők már a 3. különlegességek számomra. A múltkor futás közben szaladt át előttem egy süni, amikor pedig jöttünk föl Pestre kocsival, akkor rókát láttam, bár őt inkább csak egy pillanatra az út szélén.

Az elmúlt 3 hónapban nagyon sokat olvasok. Amíg otthon voltam 2 hétig, 7 könyvet olvastam el, így idénre már 22 könyvet tettem föl a moly.hu-s listámra. Ez azért nagy szó, mert hiába szeretek olvasni, időnként képes vagyok "elfelejteni" és akár fél évig sem foglalkozni könyvekkel. Aztán elolvasok párat és megint szünet következik. Viszont így már majdnem havi kettő az átlag 2013.- ra.

Az elmúlt időszakhoz tartozik egy ember is, aki fontos számomra: Dávid. Hálás vagyok érte.

Szólj hozzá!

Címkék: olvasás napi öröm

A bejegyzés trackback címe:

https://rnee.blog.hu/api/trackback/id/tr945113287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása