HTML

Utolsó kommentek

  • rnee_: @ftomi89: szeretlek mindennél és mindenkinél jobban. Te vagy az életem! (2010.04.07. 23:48) ¤ tom és jerry ¤
  • rnee_: @ftomi89: tomésjerry for president =) (2010.04.05. 13:31) ¤ tom és jerry ¤
  • ftomi89: ugor karomba! ugor karomba bele! ^^ szeretlek :) és szeretem a tom&jerry-t is ^^ (2010.04.05. 12:04) ¤ tom és jerry ¤
  • Utolsó 20

Napi öröm #23

2013.02.05. 10:07 rnee_

Megittam egy jegeskávét 10 óra körül és úgy megváltozott a hangulatom meg minden, hogy le sem lehetett lőni. Fütyörésztem, vihorásztunk Edittel... Gréti még rám is szólt, hogy ha bejön BZ, majd nem lesz olyan jó kedvem. Mondtam neki, hogy nem jön be, és nehogy már szar kedvem legyen egy meg nem történt eseménytől.
Olyan vidám áruátvételt produkáltunk 3 órakor Edittel, hogy Zsolti is csak nézett.

Szólj hozzá!

Címkék: napi öröm

A bejegyzés trackback címe:

https://rnee.blog.hu/api/trackback/id/tr955065231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása