HTML

Utolsó kommentek

  • rnee_: @ftomi89: szeretlek mindennél és mindenkinél jobban. Te vagy az életem! (2010.04.07. 23:48) ¤ tom és jerry ¤
  • rnee_: @ftomi89: tomésjerry for president =) (2010.04.05. 13:31) ¤ tom és jerry ¤
  • ftomi89: ugor karomba! ugor karomba bele! ^^ szeretlek :) és szeretem a tom&jerry-t is ^^ (2010.04.05. 12:04) ¤ tom és jerry ¤
  • Utolsó 20

Napi öröm # 1

2013.01.15. 23:06 rnee_

Indítok egy rovatot itt, a címe elég árulkodó : P

 

- Olyan nagyon szépen sütött ma a nap, és én úgy örültem neki. Kiálltam a fényre és ott olvastam aktuális könyvem, a Robinson-t. Azon gondolkodtam, van-e nagyobb öröm, mint a téli verőfényes napsütés? Minden csak értékelés kérdése, meg hozzáállásé.

- Este hazafelé szembe sétált velem egy tacsi és egy akita kölyök. Szeretek itt lakni, mert mindig látok husiságokat.

- Ikeában voltam tömbgyertyáért, és family kártyával sikerült vennem 8 db 45 órás gyertyát 266 ft/db-ért. Igaz, hogy nem fehér, mint a 70 órásom - amiért indultam most is -  de cserébe szép lila és a 8 került annyiba, mint a 3db 70 órás került volna. Nyertem 150 óra fényt :DDD

- Este meggyújtottam 4 új gyertyát (meg az összes többit is később :D) a kád szélére pakoltam, teleengedtem forró vízzel, a csokis tusfürdőmmel habot képeztem és ott fejeztem be a könyvet.

Szólj hozzá!

Címkék: olvasás napi öröm

A bejegyzés trackback címe:

https://rnee.blog.hu/api/trackback/id/tr415753537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása