HTML

Utolsó kommentek

  • rnee_: @ftomi89: szeretlek mindennél és mindenkinél jobban. Te vagy az életem! (2010.04.07. 23:48) ¤ tom és jerry ¤
  • rnee_: @ftomi89: tomésjerry for president =) (2010.04.05. 13:31) ¤ tom és jerry ¤
  • ftomi89: ugor karomba! ugor karomba bele! ^^ szeretlek :) és szeretem a tom&jerry-t is ^^ (2010.04.05. 12:04) ¤ tom és jerry ¤
  • Utolsó 20

Napi öröm # 10

2013.01.23. 22:42 rnee_

- Elintéztem a lakcím bejelentősdit 1 óra alatt és nem kell postásra várnom, itt azonnal a kezembe is adták az új kártyát.

- Hihetetlen áron jutottam hozzá olyan minőségi szemhéjpúderhez, amire eddig itthon csak csorgattam a nyálam, mert baromi drága volt. Amerikából száll.-költséggel már nem éri meg egyedül rendelni, csak osztozkodva. Ma viszont fölfedeztem egy végkiárusítást és vettem 3 csodás színben. Csábít, hogy visszamenjek és hozzak többet belőle, még befér a heti kajapénzembe :DDDD

- Még több made my day levél ismeretlenektől

- Az új Rickman film trailere (Gambit)

- The Holiday (Diaz, Winslet, Low, Black)

- Láttam ma Tomi sulija előtt - ahogy jöttem az okmányirodából - egy ehhez hasonló épített autót. Elől csak egy kereke volt középen. Kicsit úgy nézett ki, mintha egy hordót az oldalára fektettek és lyukat vágtak volna rajta, hogy beleülhess.

Szólj hozzá!

Címkék: napi öröm

A bejegyzés trackback címe:

https://rnee.blog.hu/api/trackback/id/tr355753522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása